owner ^-^

My photo
amirulazwan, seventeen

Sunday 8 February 2009

date&date

Kepuasan pada hari ini. aku mulai dgn bismillahirahmanirahim, syukur ke hadrat illahi sbb lg skali aku dpt berjumpa makweku d rumh ye. Hari ni aku lps rrindu ku gle-gle kt dye, hukhuk. Pada jam 4.15 aku bgn dr tdo, ingt nk pgi pkl 4 ttpi. Mata aku x mgizinkan bgn awl sbb bdn tgh pnt gle akibat bdn ku yg telah bnyk mgluarkn peluh dpagi hari. Bgn j mcm org mabuk x tentu hala, dh capai towel untuk mndi keluar blik lggr pin2 plk. Nsib x skit, aku tros kn dgn pemakian bju ku. Ia hanyalah bju t beserta dgn sluar jen hijau shje, slesai kems kn pnmpilan ku(poyo j) aku pon tringt bnde mkwe ku. Lalu aku capai dan tros trun bwh untuk mlngkah kluar, sblom itu aku sdh mnelefon cinta ku bhwa aku sdh nk grak. Kemudian aku pon berjlan lah kaki pagi ke rumh dye, x pnt sbb rmh x jauh pon sjenkal j. HEHE. Apabila smpai shje pin2 pgr dibuka, aku dhulu kan kaki knan ku untuk msok ke dlm pintu pgr ye. Stlah tiba d si2 adik ye bersuara"oh x bg tau nani pon eek abg azwan nk dtg" aku ingt kn spe lorh. Aku tdak brnikan dr hndk msok ke dlm rmh, jadi aku ckp ngn cintaku ddok luar j lah. So kter owg ddok dkt kolam && brcerete lah, kemudian cintaku brtye kt adik ye. Dh bg ikn mkn lom, dye ckp blom so adik ye sgre ambik mknan ye. Kami memberi mkn kepde ikan-ikan itu, best j tgk dye mkn. Kemudian aku pegi brsalam dgn mama cintaku yg brada dblkang rumah, aktiviti dtrus kan dgn membersih air pancut serta batu-batu ye brsme cintaku, mmang best time ni. Stlah slesai mmbersih tugs mmsokkan batu smula dlaksana kn, time ni ar trjdi sua2 prkre yg mmbut ku picit-picit kki cintaku. huhu =P. Kerja bersihku sdh brakhir so dduk lah d bngku yg trltk d tmpi kolam, cintaku msok ke dlm untuk slin sluar && membut air. Hndk hlng kn boring ddok sorg2 aku bgn dan brtemu mama cintaku kemudian brborak dgn dye. Dlam bbrpe minit cintaku pon kluar membawa air, aku brebut dgn cintaku nk lap tumphan air. Kemudian air dlm cwn plk trperecik trkena adik ye akibt dr tgn ku yg trtolak cwn trsbut. Nsib bek dye x nangis :)

Sleps trjdi ye kish itu aku pon mngedik lh dgn mkwe ku. Tgah bermesra-mesra ni pkcik dye plk dtg dr n9, so tnng j akuh slam den akuh tros kn dgn gdik ku ni huhuhu :-*. Pada jam 07.20 ingin bransur pulang lnts aku bgn brsma cwn dan jge jug dan mmbwa msok kedlm semula, time ini ar aku tunjuk rjin ku. (poyo gleEEE) Iaitu dgn mmbsuh cwn ye, kmudian aku brslam dgn mama cinta ku serta mkcik ye. Apabila dluar sblom blik pkra yg wjib dlalkukan adlah SNAP pix bersme, hukhuk.TGh snap pix ni ttbe plk makcik dye brsme nnek ye dtg agak trjut ar, makwe ku pon buka lah pin2 dgn mnekan rmote dtgn ye. Time ni alarm drumh dye brbunyi akibt slh tkan, mmng bising gler kemudian kembli asl semula. Mkcik dye mmsokkan krte den aku pon tlg ar nnek ye tron dr krte & papah smpi dlm. Aku tros kn dgn kerja wajib ku iaitu snap pix, apabila brakhir ye sesi phototgraphy aku pon beransur pulang.


Jelas trpncr snyuman dwjah ku stlah smpi drmh, mcm2 trian aku buat sbb hapy gle. huhuhu =P. Aku mmng hapy gle hari ni,
-dpt brmnje
-snap pix terbru
-cinta aku kpde dye smkin brtmbh
-cuci bersma-sme
-rindu hilng sketika


I LOVE U-I LOVE U-I LOVE U-I LOVE U
I LOVE U SO MUCH SYG!!


No comments:

Followers