owner ^-^

My photo
amirulazwan, seventeen

Wednesday 4 February 2009

aktiviti membuat ku pnt =)

kepenatan yg telah aku harungi pada hari selasa yg lalu.
ssguh pnt pada hari itu. Hari selasa yg lepas aku mulai dgn bgn sekitar jam 6.
lntas aku capai tuala mndi ku, dan sgera msok ke dlm tndas. Stelah slesai mndi aku msok ke dlm blik ku smula. Lalu kenakan bdan ku dgn bju skola serta seluar berwrna coklat. Aku segak kn diriku dpagi 2. Hukhuk. Stlah slesai aku menunaikan solat subuh. Den aku pon tron untuk srpan & beransur pegi ke skola. Dskola aktiviti ku sprti biase. belajar, belajar n belajar. Pada jam 1 ialah wktu skola ku hbis. Stlah hbis wktu bljr ku. Aku sggh dduk di kantin skola ku untuk mkn, lapo gle beb. Sbb rht x mkn g library wt kje. Huhu. Aku pulang ke rumah pada jam 2.30.

photo - otw pegi semula ke skola.

Pada jam 3 akuh pegi semula ke skola dgn pkain half kedet polis berserta ksut bola dtgn ku, Ptg ni aku d lthn kwt kaki serta lthn bola sepak. aku mulakn perjlanan bersama sdre ku azlin dgn berjln kaki shje, strusye aku sggh d rmh kwn ku - bernama shahidatul. Kemudian grak skli dgn dia dsbb kn dye ada hoki. So mrncng pegi sama-sama. smpi skola sekitr jam 3.30, aku mlpskan pnt ku dbangku kantin ku. Aku juge mmbeli air untuk hilng kn dhge dtekak ku ini.Pada jam 3.50 AMIN pggl ank buah ye msok brisan, sptut ye strt kwat jam 3.30 ttpi amin iaitu bkal mnjdi SI trtido dsbbkan pada sblah pagi dia mnghdiri temu duga SI bertempt dh lupe ar. =D Kwat dimulai dgn basic stlah itu mnunggu sesi ptg hbis rht, kemudian mmbuat realsel.


Photo - langit ketika latihan bola sepak

Pada jam 5.30 lathan kwt aku pon brakhir. Kemudian dgn pnts pgy ke kntin dmna aku letak kn beg ku, den mnukar ksut serta bju n sluar. Dh brtukar sprti (cicakman) aku sgra pgy ke pdng, kami- iaitu pemain under 15. Memulakan larian 5 round pdng pnuh, stelah slesai kami membuat strecing pulak. Kami menerus kn dgn lthan yg brikut ye. =) Langit pada ptg 2 mmng mndung skli, ttpi hujan tdk trun lgy. Smasa kami lthan angin mmng sejuk mcm old traford pon d. haha poyo j. Tp mmng sejuk ar, alhamdullilah spnjg lthn tidak hujan. Apebila akhirye lthan kami hujan mula trun. Tepat kami bhnti mse itu hujan trun, kelm kabut lari msok ke kantin. Ptg 2 mmng hujan lebt, aku brsme sdre ku, anak buah ku dan kwn ku trpkse tggu dkntin shje. Tgk jam hndak msok ke mgrib, kami sgre tggl kn skola dan redah hujan yg lebat itu. Kami men hujan ptg 2 dgn sronok ye. Hahaha. best+best+best. DLam perjlanan ke rmh shaha azlan iaitu pkwe azlin dtg n join brsme. Kemudian kami sggh drumh shahidatul iaitu kwn ku, untuk brtduh serta memakn biskut dye yg sddp tu. THANKS SHASHA.

Photo - ketika hujan

Photo - setelah hujan brhenti

Sekitar jam 7.10 kami mnerus kan prjlanan untuk pulang ke rumah, dlm perjlan msih renyai hujan ye kemudian sproh prjlan kami hujan telah bhnti. Pada jam 7.20 kami telah smpi ke rumah, aku pon naik keatas lalu mndi slesai mndi aku tunaikan solat pula. Kemudian aku mrebahkan bdn ku datas tilam lembut ku, lalu aku tido dgn slena - lena ye. Itulah kisah ku pada hari selasa, 03.02.2009.

No comments:

Followers